©
BASTILLE ∆

Hi my name is Lizzie, i'm a 16 year old girl who lives in the UK, and I love bands like B∆STILLE, To Kill A King, Alt j∆, the 1975, the Neighbourhood, and Two Door Cinema Club. I also love Films, TV shows, You tubers, Art and photography (all art used in my theme is mine)

wakeeachdaywithyourthoughts:

Work in Progress - a Bastille drawing! What’re your opinions on whether I should add faces, or colour, or triangles, or anything?? I’d love to get feedback :) 
(Also, follow my art account on instagram if you want: paperandink)

wakeeachdaywithyourthoughts:

Work in Progress - a Bastille drawing! What’re your opinions on whether I should add faces, or colour, or triangles, or anything?? I’d love to get feedback :) 

(Also, follow my art account on instagram if you want: paperandink)

bastilleblogg:

woody just hides, like not this shit again.

bastilleblogg:

woody just hides, like not this shit again.

newneattshirt:

newneattshirt:

GIVEAWAY // GIVEAWAY // GIVEAWAY // GIVEAWAY
Hello everyone! I feel like I haven’t showed my appreciation enough to everyone and my followers! I’ve made such great friends and wowie have the best, cutest, and funniest followers! I’ve decided to make a giveaway! Yay!! This is my first giveaway, so bare with me! This is to all the homie$ I’ve made on this site, my amazing followers, and the many coming! I’ll be giving away this The 1975, Music For Cars T-shirt (M). The shirt was way larger than expected, so instead of returning it I’ve decided to give it away! It’s new, never been worn! I’ll ship anywhere :)
Rules:
1. Each reblog counts as an entry, the more you reblog the better your chances!
2. You don’t have to follow me, but it would be nice!
3. One winner will be chosen at random. The winner must have their ask box available and respond to me in 48 hours.
GIVEAWAY ENDS Tuesday, September 2nd, 2014 // 5:00 pm PT
Good luck!
xx

lmao i forgot i made a giveaway it ends on tuesday sooo heads up

newneattshirt:

newneattshirt:

GIVEAWAY // GIVEAWAY // GIVEAWAY // GIVEAWAY

Hello everyone! I feel like I haven’t showed my appreciation enough to everyone and my followers! I’ve made such great friends and wowie have the best, cutest, and funniest followers! I’ve decided to make a giveaway! Yay!! This is my first giveaway, so bare with me! This is to all the homie$ I’ve made on this site, my amazing followers, and the many coming! I’ll be giving away this The 1975, Music For Cars T-shirt (M). The shirt was way larger than expected, so instead of returning it I’ve decided to give it away! It’s new, never been worn! I’ll ship anywhere :)

Rules:

1. Each reblog counts as an entry, the more you reblog the better your chances!

2. You don’t have to follow me, but it would be nice!

3. One winner will be chosen at random. The winner must have their ask box available and respond to me in 48 hours.

GIVEAWAY ENDS Tuesday, September 2nd, 2014 // 5:00 pm PT

Good luck!

xx

lmao i forgot i made a giveaway it ends on tuesday sooo heads up


alt-J in DIY Magazine, out Friday 5th September
"Some people feel the need to put out an image, but we don’t care."

alt-J in DIY Magazine, out Friday 5th September

"Some people feel the need to put out an image, but we don’t care."

ander0dost:

everyone is mad. madness is good.

ander0dost:

everyone is mad. madness is good.

dansito-waiting:

Dan being awesome during Flaws (x)

hellobabysimmons:

bastille-bad-blood-fan:

bastillebravado:

 i dont wanna talk about it 

what is our fandom

fucking beautiful, that’s what it is.

hellobabysimmons:

bastille-bad-blood-fan:

bastillebravado:

i dont wanna talk about it

what is our fandom

fucking beautiful, that’s what it is.

Daniel Smith’s quotes

kylesimmonsstache:

bastille-storm:

bastilleba:

  1. Making something cold doesn’t make it a salad!
  2. If you call something sexy, that makes it sexy!

(to be continued)

3. I love eating chicken

4. sneezing’s wicked. except for when you’re driving.

5. people think that we’re strippers. which we’re not. which is weird.

Dan and Will being super adorable during OFIVE interview

laura palmer // southamption august 2012